Chcem investovať
Naša nová kampaň ukazuje, že investovaniu ROZUMIEME
20. 03. 2024 Čas čítania: 4 min
Across aktuality
Across aktuality

Množstvo na seba nadväzujúcich negatívnych situácií v posledných rokoch vyústilo v stratu dôvery. Dôvery v budúcnosť, dôvery v ľudí, dôvery v inštitúcie. A správa majetku sa práve na dôvere zakladá. Z prieskumov vyplýva, že ľudia dnes potrebujú porozumenie, empatiu a špeciálne pri finančných inštitúciách hľadajú stabilných a silných partnerov, ktorí ROZUMEJÚ ich potrebám a očakávaniam a tiež ROZUMEJÚ tomu, čo robia.

Našu novú brandovú kampaň sme preto postavili na slove ROZUMIEME. Hlavné posolstvo kampane je, že naši klienti svetu investovania rozumieť nemusia – NA TO MAJÚ NÁS. My sa o ich majetok postaráme ako o vlastný. DLHODOBO A ROZUMNE, s využitím znalostí, ktoré sme za viac ako 20 rokov úspešného pôsobenia na finančných trhoch nadobudli. Across tím totiž investovaním žije denno-denne.

Aké situácie v kampani vykresľujeme?

Scenár kampaňového videa sme postavili na našich klientoch, vcítili sa do ich „kože“ a vykreslili situácie, s ktorými sa bežne stretávajú. Video má štyri scény, z ktorých každá má svoju vlastnú pointu, no spája ich slovo ROZUMIEME.

Prvá scéna vyobrazuje otca a syna v luxusnej reštaurácii (mimochodom natáčaná v hoteli Albrecht, ktorý skupina Across prevádzkuje). Poukazuje na to, že je v poriadku, ak niekedy nerozumieme ani našim najbližším. Tak, ako nie je potrebné, aby ste rozumeli svetu investícií, na to MÁTE NÁS.

Druhá scéna je záberom na cyklistický pelotón, ktorý ukazuje, že víťazstvá jednotlivca sú možné len za podpory celej skupiny. Vzájomnou dôverou, spoluprácou a vytrvalosťou dokážeme rýchlo napredovať. Aj v živote je jednoduchšie obrátiť sa na ľudí, ktorí majú rovnaký cieľ ako vy. V našom prípade je to zveľaďovanie majetku našich klientov.

Tretia scéna ukazuje dámu pri športovej aktivite v lese, ktorá sleduje cez tablet stav na svojom investičnom účte. Na to, aby sme klientom efektívne a úspešne radili, nemusíme byť osobne s nimi. Ale rozumieme, že chcú mať o svojich peniazoch prehľad, nech sú kdekoľvek. Preto máme online platformu Across Connect, kde vedia byť v spojení „na diaľku“ so svojim osobným bankárom.

Vo štvrtej scéna sa objavuje zakladateľ vinárstva, ktorý v pivnici ochutnáva výsledky svojej dlhoročnej práce. Vzdávame tak hold úspechom našich klientov pri budovaní svojho vlastného podnikania a majetku. To je téma, ktorej ROZUMEJÚ NAJLEPŠIE. Na záver videa sa tento klient ocitá v priestoroch Across na Zochovej ulici v Bratislave. Naši investiční konzultanti mu radia v oblasti investovania. Posolstvo je jasné – svetu investícií rozumieť nemusíte NA TO MÁTE NÁS.

Čo je cieľom kampane?

Cieľom kampane je posilniť rozpoznateľnosť značky Across a priblížiť služby Across širšiemu publiku. Ľuďom, ktorých zaujíma investovanie a majú finančné prostriedky, ktoré si vedia vďaka odborníkom zhodnocovať. Cielime síce na masovejšie, ale zároveň si chceme zachovať pre našu značku príznačnú prémiovosť.

Na distribúciu kampane sme si zvolili najmä sociálne siete – Instagram, Facebook, YouTube a online portály, kde komunikujeme formou imidžových bannerov. Ak ste sa s kampaňou už stretli, budeme radi, ak nám dáte svoju spätnú väzbu formou komentáru, správy či mailu na info@across.sk.