Efekt tohtoročnej celosvetovej pandémie neobišiel ani finančné trhy. Začiatkom roka sa ocitli ako na hojdačke. Najskôr zaknihovali prudké poklesy, avšak apríl už bol pre americké akcie tretím najlepším mesiacom od 2. svetovej vojny. Svet sa ďalej točí. Galileo mal teda pravdu a z tejto premisy vychádza aj najnovšia kampaň Across Private Investments. Vizuálne je postavená na pohybe Foucaultovho kyvadla v Griffithovom Observatoriu v Los Angeles, ktoré je prvým experimentálnym dôkazom rotácie Zeme.
Vizuálne je postavená na pohybe Foucaultovho kyvadla, ktoré je prvým experimentálnym dôkazom rotácie Zeme.
Získajte náskok
Kampaň poukazuje na to, že hoci svet zažíva pády a vzostupy, točí sa ďalej a kontinuálne rastie. Pre investorov vznikajú neustále nové príležitosti. Náskok získavajú tí, ktorí ich vedia využiť na správnom mieste a v správnom čase. Across ponúka svojim klientom najlepšie produkty na globálnych trhoch, na jednom mieste tu majú k dispozícii de facto celý finančný svet. Z dlhodobého hľadiska odporúča investorom zamerať sa aj na akciový trh, ktorý dáva možnosť podieľať sa na výsledkoch spoločností a trhov. Akciové trhy zároveň poskytujú ochranu voči inflácii a prinášajú aj zaujímavé výnosy. Ani v tomto období preto nie je na mieste otázka, či je správne investovať do akcií. Upriamiť sa treba na to, ako, kedy a kam investovať.
Across pôsobí na slovenskom finančnom trhu od roku 2002 a v súčasnosti spravuje aktíva v objeme vyše 220 mil. eur. Na efektívne zhodnocovanie peňazí svojich klientov najčastejšie využíva indexové fondy (ETF). Vzhľadom na nízke poplatky a nezaťažené výnosy daňou z príjmu fyzických osôb a odvodmi patrí toto investovanie medzi najefektívnejšie formy v súčasnosti. Slovenskí investori však majú v Acrosse k dispozícii aj ďalšie zaujímavé investičné produkty zo svetových finančných trhov. Individuálne portfólia vytvárajú investiční konzultanti s dlhoročnými skúsenosťami v branži, a to na základe individuálnych potrieb a cieľov každého klienta. Ďalšie výhody investovania prostredníctvom Acrossu nájdete v tomto článku.
Kampaň Across Private Investments postavená na nosnej myšlienke „A predsa sa točí – preneste si investície k nám“ vznikla na základe dlhodobej spolupráce s reklamnou agentúrou Wiktor Leo Burnett. Intenzívne je nasadená najmä v online prostredí a podporená ďalšími marketingovými aktivitami. Nosné Youtube video nahovoril známy slovenský divadelný herec Robert Roth.