Chcem investovať
Across má novú vizuálnu identitu
15. 06. 2022 Čas čítania: 3 min
Across aktuality
Across aktuality

V uplynulých mesiacoch ste si možno všimli, že vizualita Across sa postupne mení. Za rozhodnutím ísť do tohto projektu stojí Peter Jakubička, CEO Across Private Investments. Od svojho príchodu do firmy mal v hlave ideu, že jej vizualita by mala korešpondovať s DNA spoločnosti, jednoduchšie ju a jej služby predstaviť a dať do popredia špičkový servis pre klientov. Kvalitné služby pre privátnych klientov sú našou mantrou. A tie by mala spĺňať aj vizuálna komunikácia firmy.

Tá predchádzajúca bola skôr chladná a nezanechávala za sebou žiadny pocit. Neviedla s našou cieľovou skupinou „dialóg“. Od začiatku roka sme preto spoločne s kreatívnou agentúrou začali nastavovať všetky vizuálne atribúty značky tak, aby okrem konzistentnosti priniesli do očí klienta eleganciu, nadčasovosť a zjednodušili našu komunikáciu voči odbornej verejnosti. A to naprieč celou vizuálnou komunikáciou. Cieľom bolo vytvoriť také stvárnenie, ktoré podporí náš biznis, zvýši zapamätateľnosť značky a zároveň bude vzbudzovať pozitívne emócie.

Nosnou farbou sa stala zlatá v kombinácii s čiernou, ktorá dominovala predchádzajúcej identite. Medzi výrazné prvky, ktoré sme do komunikácie zaradili, boli kreslenky, teda na mieru robené ilustrácie, ktoré zobrazujú ľudí, budovy a skutočnosti, ktoré s Across bytostne súvisia. Príkladom je kreslenka budovy našej centrály na Zochovej ulici v Bratislave či Sliezskeho domu, ktorý patrí do portfólia skupiny Across.

Po viac ako 5 mesiacoch intenzívnej práce sme verejnosti a klientom predstavili:

  • náš nový, prehľadnejší web; 
  • nové logo vrátane variantu, ktorý oslavuje 20 rokov na trhu;
  • nový newsletter, ktorý práve čítate;
  • novú firemnú brožúru;
  • nové písmo a
  • nové vzory dokumentov pre klientov. 

Novinkou je aj zjednodušený tag line. Po mnohých hodinách brainstormingu sme dospeli ku krátkemu, ale výstupnému ROZUMIEME INVESTÍCIÁM. Myslíme, že tým je povedané všetko, čo by o nás mali klienti vedieť.

Tvorcami novej vizuálnej identity Across je široký kreatívny tím. Vznikol v úzkej spolupráci interného marketingového tímu Across a skupiny freelancerov, ktorí majú bohaté skúsenosti s touto oblasťou. V uplynulých týždňoch registrujeme od vás, našich zákazníkov veľmi pozitívny ohlas na túto zmenu, za čo veľmi pekne ďakujeme.