Tento týždeň sa čakalo na veľké predstavovanie nového modelu od spoločnosti Apple – iPhone15, ktorý mal byť ďalším úspešným pokračovaním populárneho produktu. Tim Cook, CEO Apple, nenechal nič na náhodu – prezentácia bola opäť prednahratá. Nenechával priestor na chyby, prezentoval celý tím a dôraz kládol už tradične na dôležité prvky ako dizajn, špičkový výkon a nové funkcionality.
Plus celú prezentáciu doplnili nové prvky ako dôraz na produkt s nulovou uhlíkovou stopou a väčší dôraz na vstup do herného sveta. Apple Watch boli predstavené ako prvý produkt s nulovou uhlíkovou stopou. Prekvapilo prezentovanie iPhonu 15 aj ako špičkovej hráčskej mobilnej konzoly. Buď je to segment, ktorý chce do budúcna Apple viac ovládnuť alebo si uvedomuje dôležitosť tohto parametra u mladej ,dorastajúcej generácie, ktorá túži po najvýkonnejšom hernom telefóne.
To, že sa zlepšili všetky kľúčové parametre produktu ako rýchlejší a výkonnejší čip, lepší foťák, rýchlejšie nabíjanie alebo dlhšia výdrž batérie, s tým sa už počítalo a Apple doručil svoj štandard a opäť posunul produkty iPhone či Apple Watch o level vyššie. V prípade Apple Watch zdôrazňovali pozitívne dopady na sledovanie zdravia, či dokonca záchranu života.
Na druhej strane bolo cítiť, že Apple neriskuje, nesnaží sa experimentovať, prekvapiť či šokovať. Nechce urobiť žiadnu chybu alebo krok vedľa. Čo dokazuje aj prednahratá a uhladene dokonalá prezentácia všetkých noviniek. Vytratila sa však prirodzenosť, niečo šokujúce. Niečo, čo by v minulosti mohol povedať Steve Jobs alebo dnes Elon Musk. Niečo, čo je ešte skryté za oponou a prezentujúci ich poodhalí, čím divákov čiastočne vtiahne do svojho sveta.
Bez tohto bola prezentácia sterilná, ale splnila to, čo každý očakával. No nepriniesla nič šokujúce. Žiadne prekvapenia, ktoré by finančné trhy mohli oceniť ako niečo nečakané.